OnBase in cel mai mare lant de clinici private din Romania

Go-Live la solutia de Management al Achizitiilor, Bugetelor si Contractelor!

In Toamna acestui an a fost go-live la solutia de management al achizitiilor, bugetelor, si contractelor in cea mai mare retea de sanatate privata din Romania.

Management-ul Bugetelor 

Stabilirea si aprobarea bugetelor pe urmatoarea perioada se poate face din OnBase. Se genereaza categoriile de buget si se aloca dintr-un buget general prestabilit si aprobat resurse, in functie de nevoi si prioritati. Un departament poate face o solicitare de alocare buget cu usurinta, completand formularul digital. Apoi, sistemul automatizeaza fluxul de aprobare a bugetelor, asigurandu-se ca solicitarea ajunge la persoanele responsabile sa ia aceste decizii. 

Astfel, toate bugetele organizatiei sunt intr-un sistem, in siguranta, si oricand se face o solicitare de achizitie se poate verifica daca exista bugetul necesar. Pe parcursul anului, se pot face solicitari de realocare a bugetelor pentru nevoi emergente, functionand pe acelasi mecanism de aprobare in functie de tip, nevoi, si sume implicate.. 

Management-ul Achizitiilor

Oricand este nevoie de o achizitie, angajatii responsabili pot face solicitarea din sistem. Ei completeaza toate informatiile necesare, selecteaza bugetul relevant si o trimit pe fluxul de aprobare. In functie de regulile stabilite in sistem, cererea parcurge diverse trasee de aprobare bazate pe niste conditii decizionale prestabilite. Avand in vedere ca aceste conditii se pot schimba in timp, angajatii organizatiei au posibilitatea de a ajusta fluxurile de aprobare si regulile pe care le respecta direct din interfata sistemului, fara programare, cu usurinta.

Toate informatiile si documentele aferente achizitiilor sunt la un loc, iar odata aprobate se poate trece la etapa contractului. 

Aprobarea Contractelor

Odata ce o achizitie este aprobata apare si contractul aferent care trebuie modificat sau pur si simplu aprobat de departamentul juridic. Contractul este inserat in OnBase, conexat solicitarii de achizitie si trimis pe fluxul relevant de aprobare in functie de regulile prestabilite. Angajatii pot opera asupra lui, pot solicita modificari, pot face comentarii si discuta pe marginea lui. El poate fi trimis inapoi catre emitator pentru modificari. Cand este primit din nou si incarcat in sistem, OnBase identifica automat diferentele fata de varianta trimisa pentru a marca schimbarile efectuate de furnizor. 

Toate documentele se pot semna digital din sistem. 

Extindere Viitoara: Gestiunea Facturilor 

Reteaua de sanatate deja a demarat procesul de extindere al sistemului catre gestiunea facturilor, completand intreg fluxul de achizitii organizationale. Conexata contractului si solicitarii originale, factura incarcata in sistem are automat notificari pentru scadenta si se integreaza cu sistemele core pentru gestiunea creantelor (Accounts Payable Automation). 

Avand in vedere robustetea solutiei OnBase, reteaua de santate poate folosi sistemul zeci de ani inainte, iar cu ajutorul nostru o poate extinde pentru a acoperi orice alt proces ce are la baza informatii si circulatia lor in organizatie. Noi le suntem alaturi! 

Descoperiti mai multe despre solutia implementata aici!

Hai sa discutăm!
Hai sa discutăm!