Cum Ordonam Sarcini si Documente in Companii de Leasing

Multe documente, departamente si sisteme IT implicate definesc un proces ce ce necesita o platforma IT capabila. 

Un proces stufos ce implica sarcini, documente si date din sisteme conexte precum cel de leasing are cele mai multe de castigat din implementarea unei platforme scalabile precum OnBase

Aici va prezentam cele trei motive: 

Motivul 1: Conectati Departamentele Implicate

Aplicatia noastra de leasing va permite sa conectati toate departamentele implicate in procesele de leasing, oferind acces asupra documentelor, datelor si proceselor care sunt gestionate central in OnBase. Procesul poate incepe la nivelul sucursalei, si ajunge, etapa cu etapa cu toate documentele si datele implicate in oricare alt departament. 

Astfel, angajatii pot colabora de-al lungul si latul organizatiei, adaugand informatii, comentarii, completari, semnand si aproband pentru indeplinirea rapida a oricarui flux. 

Toata lumea lucreaza pe aceleasi documente digitale prin componentele puternice de DM cu istoric de versiuni si decizii, si toti angajatii autorizati le pot accesa oricand in arhiva digitala centrala. Prin mecanismele de chat, note si comentarii pe documente, colegii chiar pot colabora de la distanta pentru a lua deciziile cele mai bune repede.

Si nu in ultimul rand, OnBase lucreaza cu toate sistemele voastre existente, putand prelua si insera date din si catre ele. Nu dublati munca, nu tineti baze de date paralele, totul este simplificat la maxim pentru voi. 

Motivul 2: Asigurati Indeplinirea Sarcinilor & Compliance

Nu se mai pierd cereri pe mail, caci OnBase tine evidenta tuturor proceselor si sarcinilor in derulare. Fiecare angajat stie exact ce are de facut, cate dosare are de evaluat, si care sunt pasii corespunzatori. 

Sistemul asigura compliance prin regulile fluxurilor, astfel incat in functie de tipul leasing-ului si deciziile actorilor cererea va merge pe fluxul corespunzator. 

Prin functiile de notificari, sistemul se asigura ca angajatii nu uita ce au de facut, si prin Management Dashboards directorii pot supraveghea status-ul fiecarei cereri din departamentul lor. 

Sistemul ofera deci transparenta absoluta asupra deciziilor, stadiilor si proceselor, deschizand calea catre imbunatatirea lor la fiecare nivel. 

Motivul 3: O solutie scalabila pe termen lung! 

OnBase este o platforma, iar pe OnBase noi oferim multiple aplicatii pentru diverse nevoi. Note interne, management-ul asset-urilor, aprobarea achizitiilor, fluxuri de HR si multe altele. Oricand apare o noua nevoie, noi putem adauga aceste aplicatii la platforma voastra, indeplinind nevoi noi si rezolvand probleme vechi pas cu pas.

Aceste aplicatii sunt configurate low-code, fara dezvoltari custom pe platforma robusta, avand la baza o arhitectura solida, dezvoltata si sustinuta de gigantul IT Hyland de peste 30 de ani. 

OnBase este lider conform celui mai mare analist de solutii IT, Gartner, de peste 12 ani consecutivi, si este folosit de peste jumatate din companiile Fortune 100 Global

Asta inseamna ca implementat azi, OnBase va va servi zeci de ani inainte, si oricand o noua nevoie va aparea, vom putea cu usurinta adauga o noua componenta, o noua aplicatie, un nou set de functionalitati simple si robuste. 

Aflati mai multe aici!

Hai sa discutăm!
Hai sa discutăm!