Exemple de solutii
Gestiunea Certificatelor de Garantie si Conformitate
Gestiunea Schimbarilor
Gestiunea Documentatiei de Vanzari
Acestea sunt doar exemple. OnBase face ce aveti voi nevoie sa faca. Programeaza un call scurt ca sa vedem ce ai tu in minte.
Organizeaza Informatia si Documentele si le Duce Unde E Nevoie de Ele
Documentele nu mai pot fi pierdute, nu mai stau in sertare, ci sunt centralizate in OnBase, oferind o perspectiva 360 asupra pacientului, cazului sau procesului.
Intelege orice format
OnBase preia documente si date fie digital din mail-uri, formulare, alte sisteme IT, sau fizic, scanate. El le intelege continutul.
Organizeaza informatia
Toate documentele si datele sunt organizate inteligent, relationate in jurul unor numitori comuni (furnizor, batch, masinarie, produs, client, data, proiect).
Vorbeste cu Sistemele VoastreERP-ul tau
OnBase preia si insereaza documente precum certificate de garantie sau facturi si informatii din si catre sistemul vostru de ERP.
Ofera Acces Facil
Prin interfata adaptabila, fie web, fie on-premise, fie mobila, documentele necesare sunt usor de gasit de oricine are nevoie, inclusiv de terti (clienti, furnizori, etc.)
Automatizati Fluxuri, Castigati Eficienta
Indiferent daca este vorba de crearea unui contract, aprobarea unei facturi sau de gestiunea inteligenta a documentelor afiliate produselor, a proceselor de schimbare de procese sau a livrarilor, OnBase organizeaza, simplifica si automatizeaza conform nevoilor voastre.
Clientul sau angajatul companiei demareaza fluxul, introduce datele si documentele initiale in dosar iar apoi OnBase se asigura ca dosarul parcurge toate etapele necesare, astfel incat actorii procesului sa il completeze, verifice, modifice sau aprobe rapid.
In functie de nevoi, fluxul poate fi fix sau flexibil, iar actorii pot fi chiar si externi (verificatori accesand OnBase prin portaluri mobile). Totul depinde de nevoile voastre.
OnBase lucreaza cu sistemele voastre existente, cu ERP, preluand si inserand date din si catre ele. El poate genera singur documente pe baza datelor preluate sau inserate, conform template-urilor stabilite. Sistemul poate functiona si pe baza de semnatura electronica.
Fiecare proces poate fi monitorizat, poate fi cronometrat, iar blocajele pot fi rapid identificate. Toate deciziile au trasabilitate si intregul proces si documentele au istoric complet.
Astea sunt doar exemple. OnBase face ce aveti voi nevoie sa faca. Programeaza un call scurt ca sa vedem ce ai tu in minte.